Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji wypełnij formularz znajdujący się poniżej. Napisz dokładnie jaki produkt reklamujesz oraz jaką usterkę. Dokładne opisanie problemu pozwoli nam na szybsze załatwienie reklamacji. Jeżeli posiadasz zdjęcia reklamowanego elementu wyślij je e-mailem na adres kontakt@arsyl-meble.pl podając w temacie numer zamówienia.

Najpóźniej do 20 dni od zaakceptowania zgłoszenia poinformujemy Cię o rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nowe elementy meble zostaną do Ciebie dostarczone kurierem lub autoryzowany serwis producenta dokona naprawy meble na miejscu.

Pobierz formularz reklamacyjny

Zwroty

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. W przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno lub umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym objąłeś w posiadanie ostatnią z rzeczy, ostatnią partię lub część albo w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, ostatniej partii lub części.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. Oświadczenie możesz przesłać na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@arsyl-meble.pl

Pobierz formularz zwrotów